Descarga la octavilla | Descarga el cartel

Basta de precariedad, ¡por un futuro digno!

Manifestación jueves 3 a las 19:30h en la Praza dos Cabalos

Los trabajadores y trabajadoras del metal están protagonizando una lucha impresionante. Tras la firma del convenio del metal en el mes de mayo entre las burocracias de CCOO, UGT y la patronal –que implicaba una bajada salarial de cerca de 100 euros al mes– la Plataforma de Traballadores do Metal ha demostrado cómo se lucha frente a quienes atacan las condiciones de vida de la clase trabajadora.

Participando en la movilización del Primer de Mayo señalando la traición de los sindicatos firmantes y la pasividad de la CIG, organizando una manifestación el 12 de mayo que contó con la participación de medio millar de trabajadores o, sin ir más lejos, creando la Plataforma de Traballadores do Metal para dar la batalla por abajo y defender un sindicalismo de clase y democrático.

Llevamos años de continuos ataques a los servicios públicos, a las condiciones de trabajo y el desmantelamiento de la industria en Galiza, dejándonos a la clase obrera y a la juventud sin una alternativa de empleo digno, mientras los grandes empresarios de llenan los bolsillos con nuestro sudor. Por eso, desde el Sindicato de Estudantes queremos transmitir, una vez más, todo nuestro apoyo y solidaridad con la lucha del metal de Vigo. Los hijos e hijas de la clase trabajadora, a quienes nunca nos han regalado nada, estamos a vuestro lado. Como hemos gritado en tantas y tantas protestas: ¡obreros y estudiantes, unidos y adelante!

Ahora es el momento de continuar con esta batalla y extender la lucha a toda la población de Vigo. Hay fuerza para tumbar el convenio. Con un plan de lucha serio y contundente, que pase por la convocatoria de una gran huelga general del metal de 24h, el convenio se convertiría en papel mojado y vuestro ejemplo en un referente para el resto de sectores.

El Sindicato de Estudantes llamamos a todos los estudiantes y jóvenes vigueses a participar en la manifestación del próximo jueves 3 de junio a las 19:30h desde la Praza dos Cabalos. Tenemos que hacer de esta movilización una gran demostración de fuerza y mostrar nuestro rechazo a la voracidad de la patronal. ¡Basta de precariedad, de salarios miserables y de desempleo!

¡Viva la lucha de la clase obrera!

¡Obreros y estudiantes, unidos y adelante!

_ _ _ _

A mocidade coa loita do metal!

Basta de precariedade, por un futuro digno!

Os traballadores do metal están a librar unha loita impresionante. Despois da sinatura do convenio do metal en maio entre CCOO, UGT e a patronal do metal —que supuxo unha baixada salarial duns 100 euros ao mes—, a Plataforma dos Traballadores do Metal amosou como loitar contra aqueles que atacan as condicións de vida da clase traballadora.

Participando na mobilización do Primeiro de Maio onde sinalaron a traizón dos sindicatos asinantes e a pasividade da CIG, organizando o 12 de maio unha manifestación que contou con medio millar de traballadores ou, sen ir máis lonxe, creando a Plataforma de Traballadores do Metal para loitar dende abaixo e defender un sindicalismo de clase e democrático.

Levamos anos de continuos ataques aos servizos públicos, ás condicións de traballo e ao desmantelamento da industria en Galiza, deixando á clase traballadora e á mocidade sen unha alternativa de emprego digna, mentres os grandes empresarios enchen os petos coa nosa suor. Por este motivo, dende o Sindicato de Estudantes queremos transmitir, unha vez máis, todo o noso apoio e solidariedade coa loita do metal vigués. Os fillos e fillas da clase traballadora, aos que nunca nos regalaron nada, estamos ao voso carón. Como berramos en tantas protestas: ¡obreiros e estudantes, unidos e adiante!

Agora é o momento de continuar esta batalla e estender a loita a toda a poboación de Vigo. Hai forza para anular o acordo. Cun plan de loita serio e contundente, que culmine coa convocatoria dunha folga xeral do metal de 24 horas, o acordo converteríase en papel mollado e o seu exemplo nun referente para o resto dos sectores.

O Sindicato de Estudantes convoca a tódolos estudantes e á mocidade viguesa a participar na manifestación do vindeiro xoves 3 de xuño ás 19:30 dende a Praza dos Cabalos. Temos que facer desta mobilización unha gran demostración de forza e amosar o noso rexeitamento á voracidade dos patróns. ¡Basta de precariedade, salarios miserables e paro!

Viva a loita da clase traballadora! Obreiros e estudantes, unidos cara adiante!