As alumnas e alumnos do IES Castelao en Vigo, estamos a vivir unha volta a clase desastrosa e vergoñenta. Sumado ao feito de que as obras para a mellora do centro, a dous días do comezo das clases,non están finalizadas, co risco para alumnado, docentes e persoal que esa situación supón, a dirección do centro comunícanos a estas alturas e cos libros de texto e materiais comprados, que as materias nas que nos matriculamos en xuño non poden ser impartidas por incompatibilidade de horarios do profesorado. Sendo a única solución que nos dá a dirección do centro a de derivarnos a outras materias, as cales en moitos casos, non serán compatibles cos nosos futuros estudos.
Ante esta situación, a dirección fai alusión sistematicamente á imposibilidade de dar unha solución satisfactoria, aludindo falta de medios materiais e humanos. Por suposto que esta é unha realidade na que se atopan os nosos centros de estudo, ao longo e ancho de todo o Estado. O desastre provocado na educación pública como resultado dos ataques á mesma, tanto do goberno do Partido Popular como da Xunta, é unha realidade que desde o Sindicato de Estudantes denunciamos e chamamos á mobilización nas rúas para frear os ataques.
Por iso emprazamos á dirección a que, se efectivamente está disposta a defender a mellora das condicións de estudo do centro, sómese a nós á hora de denunciar publicamente esta situación, sinalando aos verdadeiros responsables desta desfeita: os recortes educativos do PP.
Tamén chamamos aos nosos pais e nais, así como ao resto do profesorado e ás súas organizacións sindicais, a levantar unha loita conxunta en defensa dun IES Castelao que se adecúe ao que as familias necesitamos, onde se poida impartir unha educación de calidade que non deixe atrás a ningún alumno.
Por unhas novas quendas e horarios, acordes ás necesidades de alumnos, pais, nais e profesores! Por máis medios materiais e humanos!
Contra os ataques á escola pública: Organicémonos para defendela!
Comparte e difunde: #Castelaosolución
IES Castelao de Vigo: ¡Queremos poder cursar nuestras asignaturas!
Las alumnas y alumnos del IES Castelao en Vigo, estamos viviendo una vuelta a clase desastrosa y vergonzosa. Sumado al hecho de que las obras para la mejora del centro, a dos días del comienzo de las clases, no están finalizadas, con el riesgo para alumnado, docentes y personal que esa situación supone, la dirección del centro nos comunica a estas alturas y con los libros de texto y materiales comprados, que las asignaturas en las que nos matriculamos en junio no pueden ser impartidas por incompatibilidad de horarios del profesorado. Siendo la única solución que nos da la dirección del centro la de derivarnos a otras asignaturas, las cuales en muchos casos, no serán compatibles con nuestros futuros estudios.
Ante esta situación, la dirección hace alusión sistemáticamente a la imposibilidad de dar una solución satisfactoria, aludiendo falta de medios materiales y humanos. Por supuesto que esta es una realidad en la que se encuentran nuestros centros de estudio a lo largo y ancho de todo el Estado. El desastre provocado en la educación pública como resultado de las políticas de ataque tanto del gobierno del Partido Popular como de la Xunta es una realidad que desde el Sindicato de Estudiantes hemos denunciado y llamado a la movilización en las calles para frenar los ataques.
Por eso emplazamos a la dirección a que, si efectivamente está dispuesta a defender la mejora de las condiciones de estudio del centro, se sume a nosotros a la hora de denunciar públicamente esta situación, señalando a los verdaderos responsables de este destrozo: los recortes educativos del PP.
También llamamos a nuestros padres y madres, así como al resto del profesorado y a sus organizaciones sindicales, a levantar una lucha conjunta en defensa de un IES Castelao que se adecúe a lo que las familias necesitamos, donde se pueda impartir una educación de calidad que no deje atrás la ningún alumno.
¡Por un nuevos turnos y horarios, acordes a las necesidades de alumnos, padres, madres y profesores! ¡Por más medios materiales y humanos!
¡Contra los ataques a la escuela pública: Organicémonos para defenderla!
Comparte y difunde: #Castelaosolución