cartelSE conferenciaEH 5abrGamonaleko bizilagunek edo Madrilgo Osasun Publikoko langile eta erabiltzaileek erakutsi duten bezala, borrokarekin, batasunarekin eta eraginkortasunarekin posible da irabaztea. Horrela ulertu zuten martxoaren 22ko Duintasunaren Martxan manifestatu ziren bi milio pertsonek, M26 eta 27ko mobilizazio historikoetako ikasle mugimenduak eta hala ulertzen dugu guk ere. Horregatik, beharrezkoa da aurrera pauso bat ematea, indartsuago antolatzea eta mobilizazio handiagoak prestatzen jarraitzea.

(LEE LA NOTICIA EN CASTELLANO)

Horregatik, apirilak 5 larunbatean, Ikasle Sindikatutik Ikasle Konferentzia bat antolatu dugu Bilbon borrokaren balantze bat egiteko eta kapitalismoaren krisia eta alternatibak eztabaidatzeko, eta garatzen ari garen borrokarekin jarraitzeko gehiago eta hobeto prestatzeko. Honetarako Ana Garcia bertan izango dugu, Sindicato de Estudiantes-Ikasle Sindikatuako bozeramailea.

Parte hartzeko interesatuta baldin bazaude edo informazio gehiago nahi baduzu deitu 661 757 883 telefonora edo idatzi Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. -era.